8 razlogov za vadbo s hula hoop obročem

Če mislite, da je hula hoop obroč namenjen le otrokom, potem še enkrat dobro razmislite. Ta izjemno enostaven pripomoček je lahko odlična popestritev vašega vadbenega načrta, a hkrati tudi zelo učinkovit trening.

Ko govorimo o redni vadbi, je iskanje aktivnosti, v kateri uživate, ključnega pomena za to, da postane del vaše rutine. Če je vadba zabavna in se je vsakič znova veselite, je večja verjetnost, da boste v njej tudi vztrajali in bili še naprej motivirani.

Koristno pa je tudi to, da aktivnost krepi vaše zdravje in kondicijo, in tu ima hula hoop obroč veliko prednosti, zato je ogromno razlogov za to, zakaj se te aktivnosti sploh lotiti.

1. Hula hoop obroč poskrbi za porabo kalorij

Kadar se trudite izgubiti nekaj kilogramov, je glavni cilj, da je vaša poraba kalorij večja, kot pa jih v telo vnesete s hrano. Zato je potrebno poiskati takšno aktivnost, v kateri uživate in pri kateri dosežete ustrezen kaloričen primanjkljaj.

Po raziskavi Mayo Clinic je hula hoop, ko gre za porabo kalorij, primerljiv z drugimi plesnimi aerobnimi aktivnostmi, kot so salsa, swing in trebušni ples. Med 30-minutno aktivnostjo s hula hoop obročem tako ženske porabijo približno 165 kalorij, moški pa 200 kalorij.

2. Kurjenje telesne maščobe in odprava odvečnih centimetrov

Kadar z vadbo porabljate kalorije in ob tem poskrbite tudi za pravilno prehrano, s tem bistveno povečate verjetnost za zmanjšanje telesne maščobe. Po nekaterih podatkih je hula hoop obroč prava vrsta vadbe, če se želite znebiti odvečnih centimetrov okrog pasu in bokov, še posebej če se pri tem uporablja hula hoop, ki je obtežen. Rezultati vadbe so navdušujoči, saj se je izkazalo, da ženske v povprečju izgubijo okoli pasu 3,4 cm in 1,4 cm okoli bokov.

3. Hula hoop obroč izboljša kardiovaskularne funkcije

Verjetno že vsi dobro veste, da kardiovaskularna vadba pozitivno deluje na vaše srce in pljuča ter izboljša pretok kisika po celotnem telesu. To pa lahko bistveno zmanjša tveganje za bolezni srca in sladkorne bolezni, izboljša raven holesterola, izboljša raven delovanja možganov in poskrbi za zmanjšanje stresa.

Ko se z obročem ustalite v enakomernem ritmu, se bo vaš srčni utrip zvišal, vaša pljuča bodo delovala močneje, pretok krvi in kisika pa se bosta prav tako povečala.

4. Hula hoop obroč je izziv za mišice jedra

Če ste že kdaj uporabili hula hoop obroč, dobro veste, koliko truda in gibanja z boki je potrebnega, če ga želite obdržati okoli pasu. Da vam to uspe, potrebujete močne mišice jedra in dobro gibljivost v bokih. Če boste hula hoop obroč pravilno uporabljali in z njim redno vadili, je to odličen način za krepitev tako trebušnih mišic kot tudi poševnih trebušnih mišic in mišic kolka.

5. S hula hoop obročem boste izboljšali ravnotežje

Dejstvo je, da v primeru, če imate dobro ravnotežje, imate tudi boljši nadzor nad gibanjem telesa, prav tako pa tudi izboljšano telesno držo, kar omogoča izvajanje drugih vaj s pravilno tehniko. Pri ohranjanju in izboljšanju ravnotežja ima tudi hula hoop pomembno vlogo, saj glede na raziskave katera koli telesna aktivnost, ki zahteva ohranjanje drže in stabilnost, lahko k temu veliko pripomore.

6. Hula hoop deluje na spodnje mišice telesa

Mišice jedra niso edine, ki aktivno delajo, ko vadite s hula hoop obročem. Pri tem so aktivne tudi mišice spodnjega dela telesa, vključno s sprednjo stegensko mišico, zadnjimi stegenskimi mišicami, zadnjičnimi mišicami in mečnimi mišicami, v katerih boste zagotovo doživeli pekoč občutek, še posebej če boste vadili z obteženim hula hoop obročem.

7. Hula hoop je aktivnost za celotno družino

Če imate družino, zagotovo veste, kako težko je umestiti vadbo v tedenski urnik. V kolikor morate izbirati med delom, šolo, športnimi treningi otrok in vsemi drugimi starševskimi obveznostmi, je običajno vadba prva stvar, ki se ji odpovemo, ko imamo enostavno preveč opravkov.

Hula hoop je odličen način, s katerim lahko trenirate in hkrati preživite čas z družino. Poleg tega lahko tudi svoje otroke in partnerja enostavno zaposlite tako, da se vam pri vadbi pridružijo.

8. Hula hoop je poceni aktivnost

Če imate doma hula hoop obroč, se vam ni treba odpeljati v telovadnico ali obiskovati prenatrpanih fitnesov, kjer morate čakati na kardio naprave. Poleg tega, da je hula hoop poceni, lahko z njim vadite praktično kjer koli in kadar koli.

Fitko

Smo ekipa športnih navdušencev, nutricionistov in ambasadorjev zdravega načina življenja. Spletni portal smo postavili z namenom ozaveščanja, kako redna aktivnost in zdrava prehrana vplivata na boljše počutje in zdravje. Če se vam naši prispevki dopadejo, vam bomo hvaležni, če jih delite na družabnih omrežjih in nam na ta način pomagate pri doseganju našega poslanstva.

Drugi trenutno berejo

Najbolj brani prispevki
Close
Back to top button
Close
Close