5 živil za izboljšanje vida

Zagotovo veste, da je vid eden od najbolj cenjenih čutov. Žal pa se tega ponavadi zavedate, ko v povezavi z njim ni vse v redu oziroma ne vidite več tako dobro, kot ste nekdaj. S čim si lahko pomagate? Na voljo so vam številne rešitve, med njimi tudi očala, leče in podobni pripomočki.

Po drugi strani pa je zelo pomembno, da za dober in oster vid poskrbite tudi z ustreznim prehranjevanjem. V prispevku vam bomo zaupali, katera živila lahko v veliki meri pripomorejo do boljšega vida. Na kratko vam bomo predstavili 5 živil, ki jih imate vedno pri roki oziroma jih lahko kupite v najbližji trgovini.

1. Špinača

ŠpinačaŠpinača sodi med listnato zelenjavo, ki vsebuje večje količine luteina, kar je izjemnega pomena za vaše oči oziroma vid. Če jo boste uživali surovo, boste v povezavi z vidom lahko dosegli največje učinke. Poleg špinače večje količine luteina vsebujejo še ohrovt, zelena solata, brokoli, bučke, brstični ohrovt in grah.

2. Mandlji

MandljiMandlji sodijo med vrsto oreščkov, ki so bogati z vitaminom E. Raziskave so pokazale, da ta upočasnjuje degeneracijo molekul. Priporočamo vam, da na dan zaužijete pest mandljev, saj boste s tem (med drugim) poskrbeli za boljši vid.

3. Korenje

KorenjeZnano je, da uživanje korenja direktno ne izboljša vida, vam pa lahko zelo koristi pri izboljšanju splošnega zdravja oči. Tovrstna zelenjava namreč vsebuje lutein in beta karoten, ki sta učinkoviti hranili za zdravje oči.

4. Borovnice

BorovniceSte vedeli, da nekateri narodi borovnice imenujejo tudi jagode možganov, po mnenju nekaterih pa naj bi bile celo najbolj zdrava hrana na celem svetu? Vsebujejo antociane, ki sodijo v skupino najmočnejših antioksidantov. Zanje je značilno, da telesu v veliki meri pomagajo pri večji zaščiti. Pogosto uživanje borovnic varuje mrežnico pred sončno svetlobo in oksidacijskimi poškodbami.

5. Jajčni rumenjak

Jajčni rumenjakGlavni vzrok za izgubo vida je degeneracija makule oziroma rumena pega, ki lahko pripelje do poslabšanega vida ali celo do slepote. Običajno se težava pojavi s starostjo. Redno uživanje rumenjakov pa lahko zelo pomaga upočasniti ta proces. Rumenjaki namreč vsebujejo lutein ter rumeno pigmentirani antioksidant.

Če želite čim dlje dobro videti, si dober vid lahko ohranite ali ga celo izboljšate z uživanjem pravilno izbrane hrane. Uživajte torej čim več korenja, borovnic, jajčni rumenjak, oreščke in špinačo. Najbolje je, da so vsa omenjena živila pridelana kar pri vas doma oziroma da jih kupite pri ljudeh, ki skrbijo za domačo pridelavo hrane. Na ta način bodo učinki vsekakor še boljši.

Fitko

Smo ekipa športnih navdušencev, nutricionistov in ambasadorjev zdravega načina življenja. Spletni portal smo postavili z namenom ozaveščanja, kako redna aktivnost in zdrava prehrana vplivata na boljše počutje in zdravje. Če se vam naši prispevki dopadejo, vam bomo hvaležni, če jih delite na družabnih omrežjih in nam na ta način pomagate pri doseganju našega poslanstva.

Drugi trenutno berejo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Close